MATCHROOM - Blockchain-Technologie Verbetert Gamingervaring

Image result for matchroom bounty ico




hallo zijn alle vandaag hebben we dit ene project besproken over blockchain-gebaseerd systeem


geïntegreerd digitaal platform, vanaf de grond af ontworpen om te voldoen aan de unieke behoeften van de moderne gamegemeenschap met behulp van blockchain-technologie.

Gesteund door een sterk team van veteranen uit de industrie, is Matchroom van plan eerst zichzelf te bouwen in solid als een opmerkelijke digitale plek voor gamers in Zuidoost-Azië (SEA), voordat ze zich op de wereldmarkt begeven.

Matchroom presenteert zichzelf als een object voor de gemeenschap afzonderlijk, en werkt aan het faciliteren en stimuleren van de activiteiten van alle belanghebbenden, maar vooral die op het basisniveau, de gokindustrie via verschillende platforms. Speciaal hiervoor ontworpen:


* Hulp aan gemeenschappen en consumenten; sociale media,
communicatie, originele inhoud, nieuws en updates.
*Bevorder inhoud creatie; unieke kansen om inkomsten te genereren,
optimale publicatieruimte.
*hulp aan industriële exploitanten; alternatieve financieringsbronnen, streefdoelen
marketingmogelijkheden.


Met toenemende aandacht voor de blokkade omdat de betrouwbaarheid van de beveiligingsfuncties steeds vaker wordt getoond en getest in het veld, is Matchroom ontwikkeld met de meeste functionaliteit, die de verschillende voordelen biedt die blockchain biedt. Matchroom beheert blockchain bij het oplossen van verschillende problemen die anders het platform operationeel onwerkbaar zouden maken om een kant-en-klare positie te bieden voor de industrie.

1. Bevordert de dagelijkse spelactiviteit
2. Stel het moderne spel-dilemma
3. Ondersteuning voor onafhankelijke ontwikkelaars en organisatoren
4.Vergroot de industriële groei

Matchroom-ontwikkelaars zijn van plan om $ 10 miljoen te verzamelen van het originele aanbod van munten (ICO) token Matchroom (aangeduid als MR- of MRT-tokens). Het geld zal worden gebruikt om de mogelijkheden en belangrijkste mogelijkheden van het Matchroom-platform te ontwikkelen en om het gebruikersbestand te ontwikkelen. MRT biedt haar klanten een unieke functie van het Matchroom-platform, zoals beschreven in dit document.


MARK REVIEW


De wereldwijde game-industrie staat op de achtergrond van een aanzienlijke explosie, die nu als een serieuze sector wordt beschouwd met meer dan 2,2 miljard consumenten wereldwijd, waarvan 1 miljard klanten betalen.


Dit is met name van belang in de regio Azië / Stille Oceaan (APAC), waar de resultaten in 2017 49,8% van de totale wereldwijde omzet bedragen, goed voor $ 57,8 miljard (14,6% op jaarbasis).


Gamers in de regio Azië-Pacific worden echter nog steeds bediend door westerse servicecentra en platforms, of het nu games zijn op het Steam-platform of streaming video's op Twitch of YouTube.

Hoewel Chinese en Koreaanse game-ontwikkelaars hun achterstand beginnen in te halen, wordt de game-industrie gedomineerd door westerse game-ontwikkelaars zoals Activision-Blizzard, Inc., Electronic Arts Inc., Valve Corporation, Riot Games en Ubisoft Entertainment SA.


Evolutie van het model

spel De game-industrie blijft het algemene tempo van de ICT-ontwikkeling handhaven en groeit gestaag in de loop van de jaren. De huidige gamemarkt kan netjes worden onderverdeeld in twee hoofdcategorieën: Pay-to-Play (P2P) en Free-to-Play (F2P).

Het Pay-to-Play (P2P) -model staat bekend als het traditionele formaat waarin game-opbrengstmodellering; in een P2P-systeem kun je spellen volledig kopen en een maandelijks abonnement betalen voor tijdelijke privileges om games of een combinatie daarvan te spelen. Dit formaat domineert al jaren en geniet met veel succes van een snelheid van ongeveer 100% aanpassing op alle platforms (pc's, consoles, enz.). Geen wonder de ontwikkeling, omdat de keuze in die tijd vrij zeldzaam was.

Het beproefde model is niet uit zijn eigen tekortkomingen. Het is bijna verplicht voor games die zijn ontwikkeld in het P2P-model, voor high-end-opties met sterke unique selling points en wow-factoren; voorbeeld en initiële marketing van deze spellen moeten voldoende geavanceerd zijn, zodat spelers ermee instemmen om vooraf een aanzienlijk bedrag te investeren voor wat ze wel of niet kunnen gebruiken. Bovendien vereisen spellen op basis van het P2P-abonnementsmodel een groot en consistent maandelijks abonnement om speelmogelijkheden en winstgevendheid van spellen te ondersteunen.

De erfenis van moderne marktruimte van het meer traditionele inkomensmodel in het Free-to-Play (F2P) -verzekeringssysteem, dat tot dusverre de wereld veroverd heeft.

Spelers die in het F2P-systeem werken, hebben volledige toegang tot het hoofdspel
is absoluut gratis, maar moet aanzienlijk betalen voor premium- of bonusfuncties (bijv. snellere ervaring, toegang tot personages of apparatuur voor alleen betaling, enz.), leidend tot Pay-to-Advance (P2A) -geboorten.

De belangrijkste drijfveer voor het succes van F2P en P2A is het feit dat potentiële spelers de mogelijkheid krijgen om het spel voor een lange periode persoonlijk te evalueren en te evalueren voordat ze een beslissing nemen over hoeveel ze moeten uitgeven op basis van hun ervaring. Dit is handig voor game-uitgevers en ontwikkelaars, maar omdat het zoveel gemakkelijker is om nieuwe spelers aan te trekken wanneer het een game niet waard is; De beschikbaarheid van functies en premium items verhoogt ook de bovengrens van potentiële inkomsten die nog nooit eerder hebben bestaan.



Groei van eSports

Het publiek van eSports heeft nu wereldwijd 256 miljoen mensen en Zuidoost-Azië, de snelstgroeiende regio ter wereld, zal naar verwachting in 2019 40 miljoen bereiken.

Hoewel eSport-sporters worden gedomineerd door spelers uit het Westen, Aziaten
* domineren steeds meer de beste eSport-atleten in internationale toernooien. Ondanks de toegenomen belangstelling voor televisie en flow
*Game toernooien, dit heeft nog niet het niveau bereikt van verfijning van professionele sporten zoals tennis en voetbal. Maar vandaag komt dichterbij.

Ondertussen profiteren eSports-atleten van het succes van managementtalent van de afgelopen eeuw en zijn ze klaar om echte 360-sterren te worden. ze wachten niet langer op hun pensioen als reguliere sportsterren voordat ze reageren op opmerkingen - de eSports-sterren van vandaag schakelen gemakkelijk tussen gametoernooien en opmerkingen.

Ondertussen kunnen YouTube en Twitch, gecombineerd met het gemak van het maken van professioneel ogende video's, een semi-professionele en professionele atleet laten groeien op het gebied van invloedrijke digitale individuen; De ESports-sterren kunnen inkomsten ontvangen van niet alleen prijzengeld in toernooien en wedstrijden, maar ook inkomsten genereren uit de kracht van hun games tot de status van beroemdheid, inhoud creëren, van praktische video's tot game-reviews.

Toonaangevende omroepen willen steeds vaker eSports-content kopen, omdat de omvang van het snelgroeiende publiek de belangstelling van traditionele sportwedstrijden stimuleert voor hun digitale tegenhangers.



WISKUNDE EN ANNULERING VAN DE KAMER

aanstekers zijn altijd een product voor gemeenschappen en gemeenschappen, en na het uitspreken van een spreekwoord in consumentenschoenen, begrijpen we het belang van veiligheid en stabiliteit bij het creëren van aantrekkelijke omgevingen waar consumenten zonder problemen kunnen functioneren.

Simpel gezegd, Matchroom streeft ernaar om blockchain-technologie aan te passen om een verscheidenheid aan risico's te verminderen. Gebruik bij digitale transacties tools zoals Smart contract om te werken en controleer de functie van het platform.

Deze risicovermindering zal niet alleen leiden tot een toename van de totale omzet van de industrie, aangezien handel vaker voorkomt, maar het stimuleert ook de marktgroei en vermindert hindernissen voor nieuwe spelers om oude games te doorbreken, waardoor de verwachte levensduur van het spel aanzienlijk toeneemt.


MATCH STAGE

Het symbolische systeem van Matchroom zal zich voornamelijk richten op vier hoofdfuncties van de platformfunctie in het onderstaande schema.

Het gebruik van deze functies zal gebruikers aantrekken die MRT- en inhoudsproviders die op ons platform werken, kopen om MRT voor betaling te verkopen.


Dit zorgt voor de constante circulatie van onze crypto-valuta.


Fans en volgers die hun favoriete streamers via onze platforms willen ondersteunen, kunnen dit doen

koop virtuele geschenken via een unieke Matchroom in lokale valuta (MCOINS).

MCOINS kan rechtstreeks van het platform worden gekocht tegen een vaste prijs, met behulp van een traditionele betaalmethode of MRT.

De ontvanger van het virtuele geschenk krijgt de waarde van de schenkingswaarde in hun portemonnee, uitgedrukt in Amerikaanse dollars,

voor conversie naar MRI naar goeddunken van ontvangerontvangers in een open uitwisseling.

Dit creëert een cyclisch ecosysteem met dynamische vraag en aanbod.


SAMENVATTING VAN HET MARKTSPEL



4 REDENEN OM DEEL TE NEMEN AAN MR TOKEN



MR TOKEN BIEDEN VOORAL AAN




MR FUNCTIE TOKEN



TOKEN DETAILS



ROAD MAP





bekijk deze show





oprichters








adviseur en consultants







team matchroom

Het aanmoedigen van de ontwikkeling van het Matchroom-platform is een ervaren team van de gaming-industrie met de vaardigheden en kennis die nodig zijn om platforms en inkomsten te ontwikkelen en ontwikkelen voor hun maximale potentieel.




STRATEGISCH PARTNERSCHAP

Voor Matchroom op de markt waar wij werken, hebben we strategische partnerschappen met de volgende partners opgebouwd. De sleutelfactoren in het succes van Matchroom zijn de juiste contentpartners, technologiepartners en lokale marktervaring.



INHOUDSPARTNERS


Hoolai Games is een sociale en sociale ontwikkelaar van games en een Chinees sociaal gamingbedrijf, opgericht in 2008 door algemeen directeur Qiao Wanli en president Jian Juan. De game-portfolio van Hoolai, inclusief het vlaggenschip Hoolai Three Kingdoms, is te vinden op gameplatforms, waaronder iOS App Store, Google Play, Facebook, Renren en Tencent Qzone.

Het hoofdkantoor van Hoolai Games is gevestigd in Beijing en heeft meer dan 700 mensen met kantoren in Shanghai, Tokio, Guangzhou, Taipei en Silicon Valley.


PARTNER TECHNOLOGIE


SQ2 Fintech is een leverancier van oplossingen voor financiële technologie (as) (FinTech Solaas), met hoofdkantoor in Singapore, met vestigingen in China en Maleisië. SQ2 richt zich op het ontwikkelen van innovatieve technologische oplossingen, platforms en ecosystemen; vooral in de financiële technologie-industrie.

Het bedrijf heeft verschillende hardware- en software-oplossingen ontwikkeld en geleverd, waaronder IOT-apparaten; online en mobiele platforms; mobiele elektronische portemonnee; wereldwijde prepaid-betaalkaartoplossing met Union Pay en Mastercard; console en backend managementsysteem; een platform voor het verhogen van de arbeidsproductiviteit, een systeem voor het evalueren en belonen van personeel; mobiel platform voor e-commerce; chatten, streamen en sociale netwerken en nog veel meer.

Naast het bieden van oplossingen voor onze klanten, heeft SQ2 het AURA, Adaptive-Unified-Reputation-Algorithm-algoritme ontwikkeld, ons exclusieve bloksysteem dat Fintech-oplossingen mogelijk maakt. Hij implementeerde blockchain-technologie in IOT-gadgets om te zorgen voor de acceptatie van crypto-massa-ecosystemen met behulp van uiterst betrouwbare apparaten.



kom snel lid worden om niet spijt te betuigen


voor meer informatie bezoekt u deze link:


auteur : baby vita
https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1864601 











Komentar